• v.v. Go-Ahead Kampen
  • Inleveren kleding en sleutels

    Inleveren wedstrijdkleding jeugd.

    Op 15 juni 2019 ( familiedag ) dient de wedstrijdkleding ingeleverd te worden.

    We controleren dan alle kleding. Na inventarisatie wordt er kleding besteld en de wedstrijdtassen worden na binnenkomst aangevuld.

    De wedstrijdkleding wordt na 23 juni niet meer beschikbaar gesteld. Reden is, dat verleden jaar na de inventarisatie, kleding verdwenen was, waardoor tassen aan het begin van de competitie incompleet waren.

    De spelers van19-1, 17-1, 15-1 en 13-1 dienen hun spelerstas en trainingspak in te leveren. Wij verzoeken de trainers/ leiders van deze teams van te voren de inhoud van de tas te controleren, zodat we weten wat er vervangen dient te worden. Het is handig dat elke tas een labeltje heeft met de naam van de speler erop. Dit i.v.m. het feit dat een speler die volgend seizoen 2de jaars is, zijn eigen tas en trainingspak terug krijgt. Graag alles gewassen inleveren.

    De teams die tassen van de vereniging in hun bezit hebben, dienen eveneens hun tassen in te leveren. Dan kunnen we bekijken wat er vervangen moet worden. Ook voorzien van naam van de speler.

    Inleveren kleding trainers.

    De trainers/ begeleiders die gaan stoppen, dienen hun kleding, die ze aan het begin van het seizoen hebben gekregen,  gewassen in te leveren.

    Trainers/ begeleiders, die wijzigen van team, kunnen hun kleding behouden.

    Om alles ordelijk te laten verlopen volgt hier het tijdschema per team. Graag houden aan deze tijden.  Hierdoor hebben we de tijd voor elk team.

    We hopen op jullie medewerking
    Namens JB
    Kledingcommissie.

    Inleveren sleutels

    Inleveren van de teamsleutels kan gelijk gedaan worden met het inleveren van de kleding per team. Iedereen moet de sleutels inleveren. Mochten ze door gaan met trainen in dit seizoen met de nieuwe teams dan zal hiervoor de sleutels van het nieuwe team gebruikt moeten worden. Dit graag even op tijd doorgeven zodat in die week na het inleveren van de sleutels een aantal weer op afspraak uitgedeeld kunnen worden. Uitzondering is dat je bijvoorbeeld nu bij JO11-1 zit en volgend seizoen ook weer bij JO11-1 dan kun je de sleutels houden. Ook moeten iedereen er voor zorgen dat voor het inleveren van de sleutels alle persoonlijke spullen uit de kluisjes zijn gehaald.
     
    Met vriendelijke groet,
    Bas Smit
    basmiran@hotmail.com
     
    Sleutelbeheer Go Ahead Kampen
     

    Schema inlevertijden

    JO 8-7

    9.00 uur

    JO  9-6

    11.10 uur

    JO 12-2

    14.00 uur

    JO 8-6

    9.10 uur

    MO 11-1

    11.20 uur

    JO 12-1

    14.10 uur

    JO 8-5

    9.20 uur

    JO 10-3

    11.30 uur

    MO 15-1

    14.20 uur

    JO 8-4

    9.30 uur

    JO 10-2

    11.40 uur

    MO 17-1

    14.30 uur

    JO 8-3

    9.40 uur

    JO 10-1

    11.50 uur

    MO 13-2

    14.40 uur

    JO 8-2

    9.50 uur

    JO 11-5

    12.00 uur

    MO 13-1

    14.50 uur

    JO 8-1

    10.00 uur

    JO 11-4

    12.10 uur

    MO 13-2

    15.00 uur

    JO 10-6

    10.10 uur

    JO 11-3

    12.20 uur

    JO 15-5

    15.10 uur

    JO 9-5

     10.20 uur

    JO 11-2

    12.30 uur

    JO 15-4

    15.20 uur

    JO 9-4

    10.30 uur

    Pauze

     

    JO 15-3

    15.30 uur

    JO 9-3

    10.40 uur

    JO 11-1

    13.30 uur

    JO 15-2

    15.40 uur

    JO 9-2

    10.50 uur

    JO 10-4

    13.40 uur

    JO 15-1

    15.50 uur

    JO 9-1

    11.00 uur

    JO 13-1

    16.10 uur

    JO 13-2

    16.00 uur

    JO 12-3

    13.50 uur

     

     

    JO 17-1

    16.20 uur

     

     

     

     

    JO 17-2

    16.30 uur

     

     

     

     

    JO 19-2

    16.40 uur

     

     

     

     

    JO 19-1

    16.50 uur

     

     

     

     

     

     

     

rfwbs-slide